Clàusules abusives en les contractacions de les entitats bancàries

Dilluns, 17 de juliol de 2017

La Diputació de Barcelona, amb col·laboració amb el Col·legi d'advocats de Vic, ha posat a disposició de les persones consumidores, un servei d'orientació jurídica per a qui se senti afectat per a clàusules abusives en les seves contractacions amb entitats bancàries. Això inclou els afectats per a clàusules sòl, però també per d'altres tipus de clàusules abusives.

Nou servei d’Assessorament individual sobre les Clàusules Abusives en Prèstecs Hipotecaris.

Diputació de Barcelona ofereix un assessorament sobre els temes relacionats amb les clàusules abusives en préstecs hipotecaris. Aquest servei, que compta amb el suport del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, atendrà les consultes generades per part de les persones consumidores que tinguin relació amb les clàusules terra i altres clàusules abusives relacionades amb els préstecs i/o crèdits hipotecaris.

Diputació de Barcelona ha signat un conveni de col·laboració amb l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, qui serà el responsable d’atendre individualment els casos que es plantegin, fins i tot en el cas que la persona consumidora decideixi acudir a la via judicial; sempre i quan compleixi els requisits, també serà assessorada en relació a la justícia gratuïta.

El servei a la comarca d’Osona el fan amb cita prèvia a :

Vic (demanar hora al servei de mediació tf 938862100)
Manlleu (demanar hora a la OAC tf 938506666)
Consell Comarcal (demanar hora a la OCIC tf 938834130)

Darrera actualització: 17.07.2017 | 12:23