El 92% de les incidències comunicades a través de Línia Verda ja han estat solucionades

Dimarts, 8 de juny de 2021 a les 00:00

"Voreres i Calçades" és la tipologia d'incidències més comunicada per part dels veïns.

L'Ajuntament reconeix l'èxit de la implantació de Línia Verda. Des de la posada en funcionament del servei, la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial. Gràcies a la implicació directa dels veïns, el consistori ha pogut dur a terme les actuacions d'una manera molt més àgil. A més, ha tingut coneixement de certes necessitats de les quals no tenia constància.

A dia d'avui, el 92% de les incidències rebudes ja han estat solucionades. El tipus d'incidències més freqüent són aquelles que fan referència a "Voreres i Calçades", seguit de "Mobiliari Urbà", "Enllumenat", "Parcs i Jardins" i "Escombraries".

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega gratuïta de l'APP Línia Verda. A partir d'aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó "Nova Incidència". Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix en pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'app detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja només queda clicar el botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep una notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà, al seu torn, rep una notificació al seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

A través de Línia Verda, l'usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l'opció de "Fes la teva consulta". En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d'un equip d'experts en la matèria de forma completament gratuïta.

També es pot accedir al servei Línia Verda a través de www.liniaverdasantquirze.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l'usuari disposa d'un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi etc ...).

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 8 a 17 h (cost de la trucada 0,07 € / min).

Darrera actualització: 08.06.2021 | 10:14