Comunicat sobre la Piscina a la ciutadania
Estimats veïns i veïnes, Ens posem en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos una sèrie de problemes que hem experimentat en la nova piscina municipal, a causa del retard en les obres. Volem disculpar-nos sincerament pels inconvenients que aquesta situació ha pogut causar-vos, i al mateix temps, informar-vos de les mesures que s'estan prenent per resoldre la situació.
El retard en les obres va fer que la data d'obertura establerta fos massa justa per poder obrir la piscina en les condicions òptimes que desitgem oferir-vos. Aquesta pressió per complir amb el calendari previst va provocar alguns problemes tècnics i desperfectes que van ser detectats una vegada la piscina ja havia estat inaugurada. I des d'aleshores hem anat fent els canvis i millores per tal que fos la piscina que tots volíem.
Un dels problemes que hem trobat és la inundació dels vestidors de les dones a causa d'un defecte en les canonades dels desguassos. Aquesta situació s'ha agreujat perquè algunes persones han llençat elements i objectes pels lavabos, cosa que ha complicat encara més la situació. Ja s’han pres les mesures per abordar aquesta problemàtica. Hem realitzat una inspecció completa amb una càmera, de les canonades per identificar les anomalies, i s’ha solucionat el problema de manera efectiva i definitiva. Per garantir la seguretat i el bon ús de les instal·lacions, també hem col·locat cartells informatius recordant les normes bàsiques d'ús, així com la importància de mantenir els serveis en bon estat per al bé de tota la comunitat. I us demanaríem si us plau que les complíssiu.
Entenem la vostra preocupació i descontentament i volem agrair-vos la paciència i comprensió que heu demostrat durant aquests moments difícils. La nostra prioritat és garantir la seguretat i la satisfacció de tots els usuaris de la piscina, i treballem intensament per assegurar-nos que aquesta instal·lació sigui una zona segura i agradable per a tots.
Pel que fa als problemes que s'han localitzat, però que requereixen més atenció, volem informar-vos que s'estan duent a terme les mesures necessàries per resoldre’ls de manera efectiva. Algunes d'aquestes accions es realitzen durant la nit per evitar molèsties als usuaris durant l'horari d'obertura.
També som conscients que l'opció d'instal·lar el torn perquè fos un equipament autogestionat, ha provocat algunes queixes. Recordem que a més de l'ús de l'aplicació del telèfon mòbil, es pot sol·licitar a la mateixa piscina una targeta magnètica que us permeti accedir sense la necessitat de dur el telèfon. Aquesta aposta va en línia de disposar d'uns equipaments sostenibles i reducció de costos per augmentar l'eficiència, però vista la reticència s'ha apostat per disposar d'una persona en gran part de la jornada en què la piscina està oberta.
La nostra prioritat continua sent garantir la seguretat i el benestar de tots els usuaris de la piscina, i seguim treballant per anar millorant. Estem compromesos a treballar amb eficiència i diligència per resoldre qualsevol problema que pugui sorgir, i estem disposats a escoltar els vostres comentaris i suggeriments per millorar encara més les instal·lacions i els serveis que oferim, sempre, des d'una opinió constructiva.
Gràcies per la vostra confiança i comprensió en aquests moments. La nova piscina és una infraestructura important per a la nostra comunitat i que actualment està adaptada a tota la població, i, amb el vostre suport, continuarem treballant perquè sigui un espai de gaudi i diversió per a tots.
Atentament,
L'Ajuntament.