Balanç any 2024 de les incidències ciutadanes a l'aplicació Aj Sant Quirze de Besora

Dijous, 9 de gener de 2025

Des del passat mes de maig, l’aplicació Aj Sant Quirze de Besora ha esdevingut una eina clau per millorar la comunicació entre la ciutadania i l’Ajuntament. En aquests primers mesos de funcionament, s’han rebut un total de 90 incidències, de les quals 81 ja s’han resolt satisfactòriament, 6 es troben en procés de resolució a causa de la seva complexitat, i 3 no es van poder gestionar per manca de temps.

Les incidències s’han classificat en diferents tipologies, amb els següents resultats:
  • Via pública: 26 casos (28,9%)
  • Mobiliari urbà: 6 casos (6,7%)
  • Neteja: 18 casos (20,2%)
  • Il·luminació: 19 casos (21,1%)
  • Altres: 21 casos (23,3%)
Aquest balanç reflecteix la implicació de la ciutadania en la millora de l’espai públic i la gestió municipal. L'èxit d'aquesta iniciativa es deu, en gran part, a la col·laboració activa dels veïns i veïnes, que han utilitzat l'aplicació per comunicar problemes i suggeriments amb l'objectiu de fer de Sant Quirze de Besora un lloc millor.
Des de l’Ajuntament, animem totes les persones a continuar utilitzant l’aplicació Aj Sant Quirze de Besora per informar sobre qualsevol incidència o necessitat que detectin al municipi. La vostra participació és essencial per mantenir i millorar la qualitat de vida al nostre poble.
Darrera actualització: 9.01.2025 | 07:34