Sortida del CES al Catell de Sorerols - Santa Cília - Roques del Miolar

Diumenge, 9 de març de 2025 de 06:45h a 16:00h

Vine a la sortida matinal del Club Excursionista de Sant Quirze. 

✓ Sortida diumenge 9 de març: a les 7:45h del matí de la plaça Bisaura de Sant Quirze de Besora.
✓ Aproximació amb cotxe: fins a L’Esquirol (Osona).
✓ Característiques de les excursions: es tracta d’una ruta circular, de dificultat moderada que transcorre pels termes de l’Esquirol i Tavertet i segueix el següent recorregut: Castell de Sorerols, Ermita de Sant Miquel de Sorerols, Santa Cília, Mirador del Pantà de Sau, Roques del Miolar, Bauma Gran Corbera i Bauma Castell de la Fossa. La distància total és d’uns 14,5 Km i el desnivell d’uns 480 m.
✓ Observacions: cal portar esmorzar i dinar. Ens farà de guia en Joan del Centre Excursionista de l’Esquirol i es farà l’excursió conjunta amb aquest Centre.
✓ CAL CONFIRMAR ASSISTÈNCIA: ho podeu fer per telèfon o per whatsapp a un d’aquests dos contactes com a molt tard el dijous abans (6 de març): 608 74 57 20 (Faustí) o 616 52 21 57 (Provi)

Quin cost té:

5€ - qui no estigui federat.

Darrera actualització: 24.02.2025 | 10:37