Els objectius d'aquesta escola esportiva són estimar la natura, formar-se com a esportista, aprendre, jugar, posar-se en forma i sobretot, passar-nos-ho molt bé. Aquests són els objectius de l'escola esportiva del Bisaura. I per als més grans o que vulguin una mica més de canya i/o provar la competició tenim també la branca de Tecnificació trail. Ens acompanyes?
Escola esportiva 1r primària a 4t ESO Dimarts i dijous 17:30 - 19:00
Tecnificació 1r ESO a 2n Batxillerat Dimarts i dijous 16:00 - 17:30
Alguns caps de setmana o en ocasions puntuals, anem a competicions (curses de muntanya, cros escolar…). També de vegades fem sortides o travesses a la muntanya.
Els nostres entrenadors són l'Anna i l'Albert. Tots ells amb formació i un bon bagatge fent d'entrenadors.
Quota mensual: 1 dia 28€/mes o 2 dies 40€/mes
Per a més informació podeu trucar directament al telèfon 677673633 o també podeu seguir-nos a les nostres xarxes socials.
Quota mensual 1 dia 28€/mes o 2 dies 40€/mes