Arxiu

Servei responsable de la gestió, conservació, tractament i difusió del patrimoni documental generat i rebut per l’Ajuntament en l’exercici de les seves funcions. Té per objectiu garantir la preservació de la memòria històrica local i facilitar l'accés a la documentació tant per a la gestió administrativa com per a la recerca històrica, cultural i ciutadana.

Línies de servei:

  • Gestió i custòdia dels documents administratius de l’Ajuntament en les seves diferents fases (arxiu de gestió, intermedi i històric).
  • Accés a la documentació administrativa per part dels departaments municipals i la ciutadania, amb les garanties legals corresponents (accés, protecció de dades, etc.).
  • Atenció a les consultes de ciutadans, investigadors i estudiosos sobre documentació històrica.
  • Conservació i restauració de documents en mal estat o amb valor històric destacat.
  • Digitalització i difusió del fons documental per facilitar l’accés i preservar els originals.

Persones destinatàries:

Equip tècnic:

  • David Molet - Arxiver
  • Silvia Soldevila - Administrativa

Unitat responsable:

Regidoria de cultura. 

És un servei obligatori:

Com sol·licitar-ho:

Plaça Major, 1 - 08580 Sant Quirze de Besora - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Emma Saez
Telèfon: 938529017
Adreça electrònica: info@ajsantquirze.cat
Lloc web: www.asjantquirze.cat
Horari:  
De 9 a 2/4 de 3 de la tarda.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 7.08.2025 | 11:16