Més de 310 incidències solucionades a través del servei Línia Verda

Dimarts, 25 de de gener de 2022 a les 00:00

Els veïns de Sant Quirze de Besora han demostrat una molt bona acollida fent-ne un ús continu.

El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a “Voreres i Calçades” (21%), seguit de “Mobiliari Urbà” (13%), ”Parcs i Jardins” (10%), “Enllumenat” ( 9%), “Escombraries” (7%), “Neteja” (6%), “Plagues d'Insectes i Rosegadors” (4%), “Via Pública” (4%), “Punts d'Aigua” (3%) i “Senyals i Semàfors” (3%). Avui dia, s'han comunicat 357 incidències de les quals el 89% ja han estat solucionades.

Per poder utilitzar aquest nou servei cal descarregar l'App Línia Verda. Per això, l'usuari accedeix a Google Play o App Store en funció de la tecnologia emprada al Smartphone (Android/iOS). Un cop localitzada, es duu a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquell moment, l'usuari selecciona el municipi on vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només cal punxar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb diferents tipologies d'incidències apareix a la pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la que vol comunicar. De forma automàtica, l'App detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Només queda el botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per solucionar la incidència detectada. El ciutadà, al seu torn, rep notificació al telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

A través de Línia Verda, l'usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l'opció de “Fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindreu resposta per part d'un equip d'experts en la matèria de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdasantquirze.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l'usuari disposa d'un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi, etc.).

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 8 a 17 hores.

A través del servei Línia Verda l'usuari que ho sol·liciti, pot rebre comunicacions informatives que emeti el mateix Ajuntament. També podeu consultar els principals punts d'interès que es localitzin al municipi i informació pròpia del mateix.

Des de l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora estem molt satisfets dels resultats obtinguts fins ara i agraïm la important participació ciutadana que demostra la implicació i l'interès dels veïns pel seu municipi.

Darrera actualització: 25.01.2022 | 11:54