Es consolida l'aplicació de la Línea Verda per comunicar incidències o fer consultes a l'Ajuntament
Línia verda amb aquest primer mig any de funcionament ha registrat 123 incidències de les quals un 72% han estat solucionades i un 18% estan en procés. Amb una mitjana de resolució de 24 h (depenen del tipus d'incidència), l'Ajuntament dóna una eina de comunicació eficaç perquè els veïns i veïnes de Sant Quirze puguin comunicar de manera immediata i còmode qualsevol desperfecte de la via pública.
També, amb les opcions de l'aplicació hi ha un apartat de consultes en la qual, els santquirzencs i santquirzenques poden preguntar qualsevol dubte a l'Ajuntament i se li respondrà amb un període breu. (deixalleria mòbil, pagament d'impostos...)
Així Sant Quirze consolida un canal obert de comunicació Ajuntament-habitant les 24 h del dia a través de l'APP 'Línia verda' per donar un millor servei al ciutadà